Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Söndag

Av Karin - 16 oktober 2011 22:00

Jahaja, då var söndagen här igen. Dagarna bara springer iväg trots att man försöker ta tillvara på dem alla.

Idag har vi varit o hälsat på morbror anders i mariestad, vilket vi inte gör så ofta. Så det var trevligt att få komma dit o se hur de har de. Efter detta åkte vi och unnade oss thaimat, vilket verkligen inte heller var igår. Visst kan man laga sånt hemma, men idag lyxade vi till det. 

När vi kom hem så glodde vi på paranormal activity 2, ar blivit mycket film nu ett tag men de är skönt att koppla av innan man lägger sig.

Minns när jag var liten, då slog man bara på en film eller tv så sov jag inom 10min hihi. Det var tider de.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 18 oktober 2011 00:03

Jaha, klockan har precis slagit tolv o här sitter jag o lurar hehe. Har nyss kollat film, idag igen.. land of the dead.. Rysare JA TJENA, komedi??? Right? Skrattade en del iaf   Annars så har jag ägnat dagen i sängen typ, förutom en liten prome...

Av Karin - 15 oktober 2011 23:45

Tnkte bara skriva några rader innan jag lägger mig, kvällen har varit super trevlig. Har varit hos svärfar o hans sambo, vi har lirat kort "plump" som inte var igår man spelade.. Skit skoj o trevligt att vardagen börjar bli som vanligt igen.. Även om...

Av Karin - 14 oktober 2011 13:00

Hopp, då är jag tillbaka här igen. Känner mig duktig på att blogga nu igen. Medans jag väntar på att Robert ska komma hem så att vi kan hämta Zelda så kom ja på att jag måste jue visa vilka söta teskopor eller vad man nu kallar dem, som jag köpte här...

Av Karin - 13 oktober 2011 22:33

Wiiie, Karin är glaaad!   På förmiddagen så har jag bara tagit det lugnt, gosat med kissarna typ o kört lite tvätt osv..   Sen när gubben kom hem möttes jag av, en stor bukett rosor. Ny hatthylla o ny skobänk eller vad man ska kalla det. Ja...

Av Karin - 12 oktober 2011 22:00

Jahaja, då var 4 veckors praktik slut.. Känns tråkigt, trivdes jue så bra o jag lär mig så bra utav att få göra saker praktiskt. Teori, visst är det bra men det är jue ingen jämntemot att få göra en sak praktiskt. Att vara teoretisk kunnig när man sk...

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards