Alla inlägg under juli 2011

Av Karin - 22 juli 2011 22:15

Hej! Nu har jag fotat igen, nu var det Emelie som ställde upp som modell. Här kommer lite blandade bilder, enjoy!


Modell: Emelie

                                         

Av Karin - 21 juli 2011 23:00

Hej! Här kommer lite foton på kajsa, flera olika sessioner med olika teman. Komentera gärna!


Enkla ansiktsbilder (Modell: Kajsa)

       


Girl on the train (Modell: Kajsa)

         


Skogsängel (Modell: Kajsa)                           

           

Sommarflickan (Modell: Kajsa)

         

Smoke Svart/vitt (Modell: Kajsa)

               

Av Karin - 10 juli 2011 08:00

Hej!


Nu är jag tillbaks igen, haft ett långt uppehåll. Nästan så jag glömt att jag hade en blogg hehe. Men nu så! Har tagit tag i mitt fotointresse och börjat fotografera. Har blivit en hel del sessioner, än så länge har jag hunnit med att fota Kajsa Alexandersson ett flertal gånger och Sara Kjellbom en gång. Lägger upp några bilder jag gillar om en stund, hope you enjoy!


/Krain

Av Karin - 4 juli 2011 16:00

När vi ändå var i Gbg så passade vi på att kika in på universeum eftersom både ja o Robert älskar djur, blev en del foton.. Kvalitén blev ej så bra eftersom ja inte fick använda blixt pga att de stör djuren, o de accepterade ja såklart. Här kommer lite bilder..


                 

Av Karin - 3 juli 2011 23:45

Jaha, hej på er!

Idag har jag nog vart på en av mina bästa konserter hitills, var grymt!


   Big four (Megadeth, Anthrax, Slayer o Metallica)

En liten bild på Robert o mig innan allt satte igång på ett stekhett ullevi.

      

(Bilden tagen med en sunken mobilkamera)


Vi sov över på Hotell Gothia Towers, som var helt ok. De hade tydligen bytt ut vårat rum till en annan K.Andersson, SMART! Så vi fick ett sunkigare rum än väntat men då till billigare pris.. Jaja det fick jue duga, vi behövde jue en sovplats.

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards