Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Frisknat till

Av Karin - 3 oktober 2011 19:00

Hopp då har jag hunnit med en vecka till på praktiken - att jag varit sjuk då.. Alltid lika träligt o vara sjuk, särskilt när man har praktik som är så kul! Men nu är jag bättre, inte helt bra men så pass att jag orkar ta mig upp ur sängen iaf.


Allt började med att jag hade jätte ont i magen,, vilka smärtor magen kan orsaka alltså... FY! Men sen blev maggen bättre men då blev jag yr istället. Vet inte vad det kan ha varit, känner mig fortfarande lite matt men har jue inte tid att åka o kolla upp de. O vad kan de göra åt yrsel!? Inget antar ja.


Idag har jag fått vara med på en koloskopi undersökning, vilket var intressant. Har även tagit en del venprover, än så länge så har dessa prover gått utmärkt. Skulle kunna jobba där helt klart, trivs kanon!

Men först ska ja plugga klart o sen får vi se vad som händer o sker.


En tråkig sak är jue att ja börjar bli missnöjd med håret, färgen börjar släppa o det ser hur slitet ut som helst.. Inte alls kul, så ska dit  o klaga. Är jue inte en person som klagar men betalar man tusenlappar för att få håret fint så bör det jue hålla i mer än två veckor... Eller? Hur skulle ni göra?


Jiippie, vi fick sålt på gamla soffan alldeles nyss. Skönt att få en liten slant för den o att den slipper stå hemma när vi får hem den nya. Ska bli så kul att få hem de nya möblerna, sängen hoppas vi kunna sova underbart i o soffan är jue inget att tala om. Man lär jue vilja kolla film varje kväll, poppa popcorn o mysa i soffan. Funderar på att sätta upp projektorn jag har istället o ha den stora platttvn i sovrummet men vi får se.

Bilder hur det blir kommer senare. Möblerna kommer jue inom 2-3 veckor

 
 
Ingen bild

Carro

4 oktober 2011 08:16

Hoppas du mår bättre gummman! <3

Va kul att ni ska köpa nya möbler, det är så roligt.. Så de blir en ny säng med trots allt? ;)

saknar diig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 18 oktober 2011 00:03

Jaha, klockan har precis slagit tolv o här sitter jag o lurar hehe. Har nyss kollat film, idag igen.. land of the dead.. Rysare JA TJENA, komedi??? Right? Skrattade en del iaf   Annars så har jag ägnat dagen i sängen typ, förutom en liten prome...

Av Karin - 16 oktober 2011 22:00

Jahaja, då var söndagen här igen. Dagarna bara springer iväg trots att man försöker ta tillvara på dem alla. Idag har vi varit o hälsat på morbror anders i mariestad, vilket vi inte gör så ofta. Så det var trevligt att få komma dit o se hur de har ...

Av Karin - 15 oktober 2011 23:45

Tnkte bara skriva några rader innan jag lägger mig, kvällen har varit super trevlig. Har varit hos svärfar o hans sambo, vi har lirat kort "plump" som inte var igår man spelade.. Skit skoj o trevligt att vardagen börjar bli som vanligt igen.. Även om...

Av Karin - 14 oktober 2011 13:00

Hopp, då är jag tillbaka här igen. Känner mig duktig på att blogga nu igen. Medans jag väntar på att Robert ska komma hem så att vi kan hämta Zelda så kom ja på att jag måste jue visa vilka söta teskopor eller vad man nu kallar dem, som jag köpte här...

Av Karin - 13 oktober 2011 22:33

Wiiie, Karin är glaaad!   På förmiddagen så har jag bara tagit det lugnt, gosat med kissarna typ o kört lite tvätt osv..   Sen när gubben kom hem möttes jag av, en stor bukett rosor. Ny hatthylla o ny skobänk eller vad man ska kalla det. Ja...

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards