Alla inlägg under november 2010

Av Karin - 25 november 2010 13:00

Sara   

Den bästa vän man någonsin kan få äran att ha.


Inte alla som har sådan vännskap som vi har o står så nära sin kusin som vi gör. Jag är så otroligt glad över att vi är så bra vänner. Vi har självklart haft våra motgångar det har jue alla, men vi har kämpat för att kunna bevara en starkare o starkare vänskap.


Många människor kommer o går genom livet, men bara äkta vänner som lämnar ett spår i ens hjärta.

En bra vän för mig är som en stjärna, man ser dem inte alltid men vet ändå att de alltid finns där.

Man kan också säga att en bästa vän är som en ängel som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger. 


Det finns inga ord som kan beskriva hur glad o hur mkt det betyder för mig att ha dig som vän Sara, men jag tror du vet om du bara tänker efter.

Krain o Sarius power säger jag bara!

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards