Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Karin - 12 oktober 2011 22:00

Jahaja, då var 4 veckors praktik slut.. Känns tråkigt, trivdes jue så bra o jag lär mig så bra utav att få göra saker praktiskt. Teori, visst är det bra men det är jue ingen jämntemot att få göra en sak praktiskt. Att vara teoretisk kunnig när man ska jobba men människor är inget att skryta med. För rätt omvårdnad och vad som är rätt o fel i olika situationer i livet lär man sig på plats..

Som jag skrivit innan så har jag varit på AVA- akut vårds avdelningen o haft det kanoners!


Men nu är jag tillbaka i skolan, idag är första dagen efter praktiken vilket känns lite knepigt. Något som är skoj är att ja fick träffa finfina Carro, var jue länge sedan nu.. Tyvärr har det blivit så. Men idag har vi haft det otroligt trevligt, vi shoppade loss efter plugget o sen hämtade Carro ett paket med både de ena o de andra i. Blev säkert kanon snyggt till slut. Gav henne en hjälpande hand med de ja kunde..


När jag kom hem, hade jag världens migrän men jag hade jue lovat Robert att vi skulle åka till farmor o farfar (hans, mina finns inte) så det gjorde vi. De bjöd på gofika o kaffeeee. Mumma! Sen fick de en stor porslinsdocka som vi köpte. Farmor döpte dockan till Karin hehe. Sött av henne. De var vad denna dag hade att bjuda på.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards