Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Karin - 13 oktober 2011 22:33

Wiiie, Karin är glaaad!


På förmiddagen så har jag bara tagit det lugnt, gosat med kissarna typ o kört lite tvätt osv..


Sen när gubben kom hem möttes jag av, en stor bukett rosor. Ny hatthylla o ny skobänk eller vad man ska kalla det.

Jag har jue länge tittat på en serie på jysk som jag varit väldigt sugen på att köpa, men eftersom de var billigare innan har ja avvaktat för att se om priset skulle sjunka men så kom han hem med dessa. Så go han är! Hihi! Var jue inte just dessa jag tittat efter men vem vill inte ha nytt, o hatthyllan vi hade innan var ingen hitt. Så nu under kvällen har ja skruvat hatthylla o bänk, duktigt va? Hihi, gubben tog en öl o sa att han skulle hjälpa till men det sluta med att han sov på köksgolvet där ja satt o skruva.. Haha, jaja det gjorde väl inget. Ja är supernöjd.


Här är bild på de ja fick:


 



  

Denna serie finns i svart vilket är snyggare men hos oss i hallen passar vitt bäst.


Nu längtar jag bara efter sängen o soffan som förmodligen kommer nästa vecka!!!!


Nu ska ja fundera på att lägga mig, för imorgon skall jag upp i tid. Till veterinären med Zelda..


Zelda o Baghera, mina älskade    


 

Pusssss, heeeejj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Day The Music Died

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad ni tycker o känner ;)


Ovido - Quiz & Flashcards